
Vrijdagavond was het tijd voor ons jaarlijkse voorjaarsuitje met het team van Fysiotherapie Groene Hart! 💚
Eerst heerlijk samen gegeten bij Bregje in Woerden 🍽️, daarna losgegaan met verf! Gooien, draaien, blazen en spatten – onze creativiteit kreeg de vrije loop 🎨✨
Het was niet alleen supergezellig, maar ook een mooie manier om elkaar nóg beter te leren kennen en te lachen tot we erbij neervielen 😄💥
Wat een topavond met een topteam!
Op de hoogte blijven van het laatste gezondheidsnieuws en nieuws van onze praktijk? Meld u dan hier aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief van Fysiotherapie Groene Hart.